Elikkä Akamella tulee olemaan vain 2 pentua. Eli mitään animessakaan olevia Akamen pentuja ei ole.
3 posters
Akamen pennut
Seefferi- Ohun lauma
- Viestien lukumäärä : 276
- Post n°2
Vs: Akamen pennut
Ja minullahan on toinen???
Bakuhatsu- Aloittelia
- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 26
- Post n°3
Tämä taitaa siis tarkoittaa, että minun täytyy tehdä Seisokun esittely uudestaan...?
Ja saanko vielä kysyä miksi näin?
Ja saanko vielä kysyä miksi näin?
Hyzgi- Monarkia
- Viestien lukumäärä : 193
- Post n°4
Kyllä Seefferi, se toinen on sinun.
Bakuhatsu, sinun ei tarvitse tehdä sitä uudestaan. Nuo teidän Akamen pennut ovat sen ainoat, -jos siis Seefferi, saat sen tehtyä.
Tein näin koska alussa Akamella ei pitänyt olla pentuja yhtään ja se eläisi koko ajan "poikamies elämää".
Bakuhatsu, sinun ei tarvitse tehdä sitä uudestaan. Nuo teidän Akamen pennut ovat sen ainoat, -jos siis Seefferi, saat sen tehtyä.
Tein näin koska alussa Akamella ei pitänyt olla pentuja yhtään ja se eläisi koko ajan "poikamies elämää".
Bakuhatsu- Aloittelia
- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 26
- Post n°5
Ai no sitten...! Luulin aluksi, että tarkoitat noilla kahdella pennulla näitä Akamen seuraavia pentuja, joista Seefferikin taitaa omansa tehdä (jos olen ymmärtänyt oikein nuo keskustelut tuolla yhdellä palastalla, jota olen käynyt vakoilemassa...) Kiitokset kovasti tästä!
Hyzgi- Monarkia
- Post n°6
... Niin kai.. Akamelle ei kuitenkaan ole kuin nuo kaksi -Seisoku ja Seefferin pentu, eikä lisää "taida" tulla.. ->En vihjaile tai mitään Mutta katsotaan
Seefferi- Ohun lauma
- Viestien lukumäärä : 276
- Post n°7
Muuten, minun tekemän pentuni nimi on Johnny.
Hyzgi- Monarkia
- Post n°8
Ok. Lisään sen nimen Akamen esittelyyn.