Legendaalinen Ginga

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Legendaalinen Ginga

Legendaalinen Ginga on roolipeli, jossa pelataan GNG, GDW ja GDWO hahmoilla.

2 posters

On monta tietä... Vain yksi niistä on sinun...!

Seefferi
    Seefferi
    Ohun lauma
    Ohun lauma

Viestien lukumäärä : 276

On monta tietä... Vain yksi niistä on sinun...! Empty On monta tietä... Vain yksi niistä on sinun...!

Viesti kirjoittaja Seefferi Pe Helmi 15, 2013 7:00 am

Nimi: On monta tietä... Vain yksi niistä on sinun...!
    Ikäraja: K-12
    Sarja johon liittyy: ??
    Päähenkilöt: Kenichi
    Osa: 1/5
    ”Tapa! Kyllä! Kuole! Tapa! Kyllä! Tapa! Kyllä! Kuole! Kuole! Tapa! Kuole! Kyllä! Kuole! ” Kuulin ympärilläni kun sotilaat marssivat ohitseni. ”Tapa! Kuole! Aah! Hoidettu! Kuole! Ei armoa! Kyllä herra!” Kuulin jälleen ja näin ympärilläni verta. Lihaksikkaat sotilaat marssivat ohitseni… - Vauhtia kakara! Yksi huusi. Huutaja ja oli vihollisen riveissä. Pelko valtasi minut. – Kyllä, herra! Vastasin sillä en halunnut kuolla. – Mitä sinä odotat, sotilas?! Tapa! Kuulin taas huudon joka oli osoitettu minulle.
    – Kyllä! Huusin ja iskin hampaani lihaan; tosin oman ystäväni. – Mi-mitä sinä nyt? Olen omia! Uhriini huusi ja aloin kyynelehtiä. – Tapa! Kuulin huudon takanani. – Anna anteeksi…! Sanoin hiljaa ystävälläni ja kiristin otettani. Pian ystäväni kuoli. Minun hampaissani. ”Mitä tein?!” Mietin katsoen kuollutta sotilasta. – Hyvä, tapa! Kuulin taas huudon takanani. – Kyllä! Huusin ja upotin hampaani seuraavaan sotilaaseen. Pian sotilas kuoli. –Tapa! Kuulin jälleen. Vedin henkeäni syvään. Ja vastasin: - Selvä, herra! pian sota loppui. Me voitimme. Ystäväni hävisivät. Kaikki sotilaat lähtivät ja jättivät ystäväni kuolemaan. – Mi-miten sinä saatoit?! Kuulin entisen kenraalini sanovan. – Tule! Kuulin takaani. Jäin katsomaan vielä kuolleita ystäviäni. Kyynel valui poskelleni mutta lähdin. – Hyvästi… Sanoin vielä kuolleille. Marssinta kaikui tuhansien sotilaiden marssiessa. Olin nyt yksi heistä. Vuodet kuluivat… Kukaan ei tuntenut minua kunnolla… Olin sopeutunut tappamiseen.

Jatkuu....
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Aloittelia
    Aloittelia

Viestien lukumäärä : 27
    Ikä : 26

On monta tietä... Vain yksi niistä on sinun...! Empty Vs: On monta tietä... Vain yksi niistä on sinun...!

Viesti kirjoittaja Bakuhatsu Ma Huhti 01, 2013 9:20 am

Hmm... Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta tarinalta, täytyy sanoa. Tosin ensimmäinen osa on aika lyhykäinen, ainakin omasta mielestäni, että toivottavasti seuraavat osat olisivat hieman pidempiä, ja tuon "Tapa!", "Kuole!" yms. huutelun olisi ehkä voinut ilmaista jotenkin muuten... Vuorosanojen paljous teki tekstistä hieman hankalaa ja tönkköä luettavaa, ja tarina olisi ehkä kaivannut hieman enemmän kuvailua ja selitystä, mitä oikein oli tapahtumassa.

Muutama kappalejako sinne tänne auttaisi asiaa myös, kuten tuossa "Pian sota loppui"- kohdassa, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin, tarinasi kuulostaa oikein mielenkiintoiselta, ja odotan jatkoa Smile

Kellonaika on nyt To Marras 14, 2024 3:16 pm