Nimi: On monta tietä... Vain yksi niistä on sinun...!
Ikäraja: K-12
Sarja johon liittyy: ??
Päähenkilöt: Kenichi
Osa: 1/5
”Tapa! Kyllä! Kuole! Tapa! Kyllä! Tapa! Kyllä! Kuole! Kuole! Tapa! Kuole! Kyllä! Kuole! ” Kuulin ympärilläni kun sotilaat marssivat ohitseni. ”Tapa! Kuole! Aah! Hoidettu! Kuole! Ei armoa! Kyllä herra!” Kuulin jälleen ja näin ympärilläni verta. Lihaksikkaat sotilaat marssivat ohitseni… - Vauhtia kakara! Yksi huusi. Huutaja ja oli vihollisen riveissä. Pelko valtasi minut. – Kyllä, herra! Vastasin sillä en halunnut kuolla. – Mitä sinä odotat, sotilas?! Tapa! Kuulin taas huudon joka oli osoitettu minulle.
– Kyllä! Huusin ja iskin hampaani lihaan; tosin oman ystäväni. – Mi-mitä sinä nyt? Olen omia! Uhriini huusi ja aloin kyynelehtiä. – Tapa! Kuulin huudon takanani. – Anna anteeksi…! Sanoin hiljaa ystävälläni ja kiristin otettani. Pian ystäväni kuoli. Minun hampaissani. ”Mitä tein?!” Mietin katsoen kuollutta sotilasta. – Hyvä, tapa! Kuulin taas huudon takanani. – Kyllä! Huusin ja upotin hampaani seuraavaan sotilaaseen. Pian sotilas kuoli. –Tapa! Kuulin jälleen. Vedin henkeäni syvään. Ja vastasin: - Selvä, herra! pian sota loppui. Me voitimme. Ystäväni hävisivät. Kaikki sotilaat lähtivät ja jättivät ystäväni kuolemaan. – Mi-miten sinä saatoit?! Kuulin entisen kenraalini sanovan. – Tule! Kuulin takaani. Jäin katsomaan vielä kuolleita ystäviäni. Kyynel valui poskelleni mutta lähdin. – Hyvästi… Sanoin vielä kuolleille. Marssinta kaikui tuhansien sotilaiden marssiessa. Olin nyt yksi heistä. Vuodet kuluivat… Kukaan ei tuntenut minua kunnolla… Olin sopeutunut tappamiseen.
Jatkuu....